Saturday, August 11, 2012

dua bil

ARKIB : 06/08/2012
Share on facebook Share on twitter Share on email Share on print More Sharing Services 0
Bank masih membisu
PENGGUNA SETIA,
Kelana Jaya, Selangor.

Saya adalah pengguna setia kad kredit Maybank sejak lebih 10 tahun tanpa gagal menjelaskan bil bulanan.

Apa mendukacitakan saya, pada Februari 2012 , saya membeli sebuah laptop untuk anak saya di sebuah kedai di Plaza Low Yat Kuala Lumpur berharga RM 1,937.00.

Pada bulan berikutnya, saya menerima bil di mana pihak bank mengenakan bayaran berganda terhadap laptop tersebut, di mana dua bil didebitkan kepada saya dengan jumlah yang sama.

Pada awal Mac,saya telah membuat aduan di Maybank Cawangan Kelana Jaya dengan menyertakan resit belianya dan diberitahu keputusan akan dibuat dalam masa 45 hari.

Setelah lebih dua bulan tidak menerima apa-apa berita mengenai perkara ini, saya terus berhubung dengan Pegawai Perhubungan Pelanggan Bank yang berjanji untuk menyiasat. Tapi saya tidak menerima apa-apa berita.

Pada 11 Jun 2012, saya menulis sepucuk surat kepada pihak bank bertanyakan hal tersebut, tetapi tidak mendapat apa-apa berita sehingga ke hari ini. Harap pihak bank dapat jelaskan hal ini segera.

No comments:

Post a Comment