Wednesday, September 5, 2012

mati minum arak campur

ARKIB : 02/09/2012

Tiga sahabat maut selepas teguk campuran tiga minuman keras

KLANG 1 Sept. - Tiga sahabat maut selepas dipercayai keracunan minuman keras dalam kejadian di sebuah rumah di Jalan Sungai Nibong, Rantau Panjang, Kapar dekat sini awal pagi ini.
Kematian ketiga-tiga mangsa, M. Yogarajah, 32, G. Vijayakumar, 31, dan G. Suman, 30, disedari oleh keluarga Suman yang merupakan pemilik rumah kira-kira pukul 6 pagi ini.
Difahamkan, sebelum kejadian, kesemua lelaki itu telah mencampur tiga jenis minuman keras dan minum sehingga mabuk di hadapan rumah keluarga Suman kira-kira pukul 10 malam.
Oleh kerana terlalu mabuk dan tidak sedarkan diri, kesemua mangsa telah dipapah masuk ke dalam rumah dan dibiarkan untuk tidur.
Bagaimanapun, ketiga-tiga mangsa masih tidak sedarkan diri apabila dikejutkan kira-kira pukul 6 pagi ini hingga memaksa keluarga Suman memanggil ambulans.
Kesemua mangsa kemudian dikejarkan ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) dan disahkan telah meninggal dunia.
Terdapat seorang lagi rakan mangsa dikatakan minum bersama mereka semasa kejadian dan masih hidup.
Mangsa dipercayai sedang dirawat di salah sebuah hospital di Shah Alam dekat sini.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Klang Utara, Deputi Supritendan Mohd. Shukur Sulong ketika dihubungi mengesahkan kejadian.
Beliau berkata, buat masa ini, pihaknya mengklasifikasikan kes itu sebagai kematian mengejut dan masih menunggu laporan bedah siasat.
Ketika ditanya mengenai mangsa yang masih hidup, Mohd. Shukur memberitahu, pihaknya masih belum mendapat maklumat mengenainya.

No comments:

Post a Comment