Saturday, June 25, 2011

Menang 50 Ribu


Anggota polis menang RM50,000 peraduan Celcom 'Hello Money'

Mohd. Faridz Abdul Aziz (kiri) bersama isterinya, Shahsuzelina Mokhtar dan anak mereka, Muhammad Annas Fikrie diraikan oleh Shazalli Ramly (belakang tengah) bersama kakitangan Celcom Axiata pada majlis penyampaian hadiah 'Hello Money' di Kuala Lumpur, semalam.

KUALA LUMPUR 24 Jun - 'Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu.' Itulah pepatah yang paling sesuai untuk menceritakan betapa bertuahnya seorang anggota polis apabila beliau membawa pulang hadiah wang tunai RM50,000 hari ini.

Lans Koperal Mohd. Faridz Abd. Aziz, 30, yang bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya dekat sini, diumumkan sebagai juara bagi peraduan promosi mingguan 'Hello Money' anjuran Celcom Axiata Berhad.

Beliau yang merupakan pelanggan Celcom Blue sejak tiga tahun lalu berjaya membawa pulang hadiah wang tunai itu dengan hanya membuat panggilan domestik lima kali sehari.

"Pada mulanya saya tidak percaya apabila saya mendapat panggilan memaklumkan saya menang peraduan ini kerana banyak kes penipuan melibatkan syarikat telekomunikasi ketika ini dan kerana itu saya membuat keputusan untuk menyiasat sendiri.

"Akhirnya setelah saya sendiri menghubungi Celcom, barulah saya yakin telah memenangi peraduan ini tetapi tidak dimaklumkan jumlah wang yang saya menangi," katanya pada sidang akhbar di Menara Celcom di sini hari ini.

Majlis penyampaian hadiah itu disempurnakan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Celcom Axiata Berhad, Datuk Seri Shazalli Ramly.

Turut hadir, Ketua Pegawai Pemasaran Celcom Axiata Berhad, Zaiman Aefendy Zainal Abidin.

Mohd. Faridz yang ditemani isterinya, Shahsuzelina Mokhtar pada majlis itu memberitahu, beliau belum ada rancangan khusus untuk menggunakan wang berkenaan kerana masih terkejut dengan pengumuman mengenai hadiah besar yang tidak terduga itu.

Sementara itu, Shazalli berkata, peraduan tersebut merupakan sebahagian daripada komitmen Celcom terhadap hampir 8.7 juta pelanggan yang setia bersama syarikat itu selama ini.

Peraduan yang mencari pemenang secara mingguan itu turut menyaksikan Bali Anak Sulung, 24, dari Kapit, Sarawak membawa pulang hadiah wang tunai dalam jumlah yang sama, minggu lalu.

Pengguna Celcom Xpax, U.O.X., S.O.X., Celcom Blue dan Sukses masih berpeluang untuk memenangi wang RM50,000 untuk dua lagi peraduan sebelum tarikh tutup pada 3 Julai ini.
TAJUK-TAJUK BERITA LAIN:

No comments:

Post a Comment