Sunday, June 17, 2012

pelajar pelik

ARKIB : 16/06/2012

Pelajar berkelakuan pelik ancam nyawa sendiri

SEORANG pelajar cuba mengancam nyawanya dengan duduk di atas pagar beranda di tingkat tiga sebuah pangsapuri di Bukit Beruang, Melaka, semalam.
MELAKA 15 Jun - Tindakan pantas kakitangan pengurusan sebuah pangsapuri di Bukit Beruang di sini berjaya menyelamatkan nyawa seorang penuntut sebuah universiti swasta yang cuba mengancam nyawanya dengan duduk di atas pagar beranda di tingkat tiga bangunan itu hari ini.
Pelajar tahun akhir jurusan undang-undang yang berusia 23 tahun itu dikatakan bertindak demikian gara-gara tidak berpuas hati dan marah dengan polisi yang diamalkan di universiti tersebut.
Selain duduk di beranda tingkat tiga pangsapuri bersebelahan universiti itu dalam keadaan kaki terjuntai keluar, gadis tersebut turut mencampak beberapa objek termasuk gelas kaca ke bawah bangunan.
Berikutan itu, kakitangan pihak pengurusan pangsapuri bertindak menyelamatkan gadis tersebut sebelum menyerahkan kepada pihak polis.
Timbalan Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Supritendan Muhammad Koey Abdullah ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan dan mangsa telah dihantar ke Hospital Melaka untuk rawatan lanjut.

No comments:

Post a Comment