Saturday, September 24, 2011

alahai internet bank islam

Kecewa sistem Internet Bank Islam

RAIHAN MUSA

SAYA sebagai salah seorang pelanggan Bank Islam Malaysia berasa sungguh dukacita dengan servis perbankan Internet yang ditawarkan oleh Bank Islam. Saya mempercayai Bank Islam mempunyai sistem pengurusan bercirikan Islam. Oleh itu segala hal berkaitan dengan pembayaran gaji dimasukkan terus ke bank Islam.

Tetapi apa yang mengecewakan saya adalah laman web perbankan Bank Islam tidak beroperasi dengan baik. Segala urusan perpindahan wang, pembayaran bil dan lain-lain sering kali gagal.

Saya sudah mengadukan hal ini beberapa kepada Bank Islam awal tahun ini, pegawai Bank Islam hanya memberitahu saya, mereka mempunyai masalah server.

Lebih mendukacitakan, masalah tersebut tetap sama sehingga ke hari ini. Saya berharap Bank Islam dapat memperbaiki sistem perbankan Internet mereka bagi kemudahan pelanggan.

No comments:

Post a Comment