Saturday, February 19, 2011

Meratah Tubuh Montok

RM30 ratah tubuh montok


KUALA LUMPUR: Dengan bermodalkan wang RM30 sehari dan membelanja sepiring mi goreng sudah cukup untuk mendapatkan seorang wanita warga asing bertubuh montok bagi dijadikan bahan pemuas nafsu.

Kegiatan tidak bermoral itu berpusat di sebuah medan selera di Jalan Pudu, Cheras, di sini.


Lebih menarik wanita warga asing terbabit akan cuba menonjolkan diri seperti cuba memperagakan pakaian seperti pramugari, model pakaian seksi, eksekutif serta remaja hip hop untuk menarik perhatian lelaki.

Kegiatan tidak bermoral itu terbongkar selepas salah seorang penghuni bangunan membuat aduan berhubung aktiviti berkenaan yang sudah sekian lama dilakukan di tingkat dua bangunan berkenaan yang turut menempatkan beberapa medan selera.


Penghuni terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Mahmud, 35, berkata, aktiviti harian wanita terbabit di tingkat dua bangunan berkenaan bermula seawal jam 7 pagi setiap hari apabila puluhan lelaki tempatan akan mula memenuhi ruang kaki tangga dan lif di bangunan berkenaan.


Menurutnya, golongan lelaki tempatan ini akan duduk di meja makan sambil menunggu ‘buah hati’ siap berdandan dan turun ke tingkat bawah bangunan berkenaan.


“Sebaik mereka bertemu, lelaki tempatan ini akan membelanjakan wanita yang menjadi pilihan bersarapan pagi dengan sepinggan nasi atau mi goreng sebelum menghabiskan masa berbual-bual atau bergurau senda.


“Perbuatan itu amat menjijikkan berikutan ia dilakukan di sudut gelap medan selera berkenaan yang sengaja dihias menyerupai kelab malam. Kebanyakan lelaki yang tampil berusia 30-an dan ke atas,” katanya.


Beliau berkata, aktiviti itu berlanjutan hingga ke tengah hari apabila lelaki terbabit kemudian berpimpin tangan dengan teman wanita masing-masing menaiki lif menuju ke kediaman wanita berkenaan di tingkat atas bangunan untuk melakukan hubungan seks.


Menurutnya, kebanyakan lelaki tempatan terbabit sanggup membayar kira-kira RM30 hingga RM50 sehari kepada wanita simpanan berkenaan yang memberi alasan ia digunakan bagi menjelaskan sewa bilik dan makan malam.


“Rutin ini berlanjutan sejak sekian lama dan kebanyakan lelaki tempatan ini adalah golongan lelaki berkerjaya termasuk ahli perniagaan.


“Lebih menarik, wanita terbabit tidak terikat dengan mana-mana lelaki sebaliknya boleh bertukar-tukar pasangan sekiranya tidak dibayar atau ditinggalkan begitu sahaja. Mereka ini langsung tidak memilih rupa berikutan sanggup menjadi wanita simpanan golongan warga emas termasuk warga asing Bangladesh atau Myanmar,” katanya.


Sementara itu, wartawan Harian Metro yang meninjau ke lokasi berkenaan mendapati kira-kira 30 gadis dan wanita majoritinya warga asing sudah mula berkeliaran untuk bertemu pasangan masing-masing.


Lokasi sulit berkenaan yang terletak di tingkat dua bangunan menyebabkan ia sukar dihidu pihak berkuasa.


Kebanyakan wanita terbabit yang berusia awal 20-an hingga lewat 30-an dilihat berdandan dengan menggayakan pelbagai fesyen termasuk ada antaranya hanya memakai baju tidur.


Mereka ini yang tampil dengan mekap tebal dilihat menghabiskan masa minum dan berbual mesra dengan teman lelaki masing-masing tanpa mengendahkan puluhan lelaki yang berkumpul di kaki tangga bagi memilih pasangan masing-masing.

No comments:

Post a Comment