Thursday, April 21, 2011

Rakam Aksi Seks maut Ditikam

Rakam aksi seks suami isteri, buruh mati ditikam

SANDAKAN 20 April - Gara-gara mendedahkan klip video aksi seks jiran yang dirakamnya, seorang buruh binaan mati ditikam di rumahnya di kawasan setinggan Bukit Batu 2 1/2 Jalan Utara di sini, malam semalam.

Mangsa yang dikenali sebagai La-Kampo, 47, meninggal dunia di rumahnya akibat ditikam beberapa kali dengan pisau oleh suspek yang dipercayai jirannya itu.

Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Rowell Marong berkata, mangsa dikatakan telah merakam suspek dan isteri yang sedang mengadakan hubungan seks dengan menggunakan telefon bimbitnya.

Katanya, mangsa telah menunjukkan klip video itu kepada penduduk lain dan pergi ke rumah suspek petang semalam serta menceritakan perkara itu kepada anak suspek yang berusia 17 tahun.

"Perbualan mereka didengar oleh suspek yang berusia 44 tahun yang pada masa itu berada di dalam bilik. Setelah mangsa pulang ke rumah, suspek pergi ke rumahnya dengan perasaan marah.

"Suspek yang dipercayai membawa sebilah pisau kemudian dikatakan menikam mangsa beberapa kali di hadapan isteri mangsa sehingga mati," katanya di sini hari ini.

Tambah Rowell, suspek yang merupakan buruh binaan kemudian menyerah diri di balai polis kira-kira pukul 8.30 malam dan menyerahkan sebilah pisau.

Katanya, kes ini disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman mati mandatori jika sabit kesalahan.

No comments:

Post a Comment