Thursday, December 23, 2010

Rugi RM20,000

Pembantu tadbir rugi RM20,000

KEMAMAN 22 Dis. - Seorang Pembantu Tadbir terpaksa berputih mata apabila sejumlah barang kemas bernilai RM20,000 yang disimpan di dalam almari rumahnya hilang dalam kejadian di Kampung Besut dekat sini pagi kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Supritendan Abdullah Sani Salat berkata, kejadian dipercayai berlaku kira-kira pukul 11 pagi sewaktu penghuni rumah itu keluar bekerja.

Katanya, sebaik mangsa yang berusia 28 tahun pulang ke rumahnya kira kira pukul 2.30 petang, dia diberitahu ibunya mengenai kecurian itu sebelum menemui kesan umpil pada pintu belakang rumahnya itu.

"Sebaik saja pengadu pulang, rumahnya dalam keadaan berselerak dan setelah diperiksa, dia dapati sebuah beg berisi barang kemas yang disimpan di dalam almari bilik tidur telah hilang," katanya kepada pemberita di sini semalam.

Menurutnya, antara barang kemas yang hilang itu adalah lima bentuk cincin emas, empat utas rantai emas, dua utas rantai butang baju, empat utas gelang emas serta dua pasang subang emas yang kesemuanya bernilai RM20,000.

TAJUK-TAJUK BERITA LAIN:

No comments:

Post a Comment