Saturday, December 25, 2010

Uitm Best

TAHNIAH PENGURUSAN UiTM

SALAM 1Malaysia buat semua warga Malaysia. Saya terpanggil untuk berkongsi satu cerita bagaimana masalah yang dihadapi oleh saya akhirnya menemui jalan penyelesaian yang sangat baik dan bertanggungjawab serta berhikmah.

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak pengurusan bahagian pengambilan pelajar UiTM Shah Alam yang dapat menguruskan kemasukan adik saya ke universiti itu bagi sesi Disember 2010. Untuk makluman, saya telah memohon kemasukan adik saya ke UiTM sesi Disember 2010 pada pertengahan tahun ini. Tetapi malangnya apabila keputusan permohonan keluar pada 28 November lalu, permohonan adik saya telah gagal walaupun keputusan peperiksaan beliau mencukupi syarat-syarat kelayakan kemasukan. Saya telah membuat rayuan kemasukan pada 20 Disember lalu dan kerjasama yang diberikan amat baik. Setelah merayu, permohonan adik saya telah diterima dan ditawarkan tempat untuk melanjutkan pelajaran di UiTM Cawangan Jengka Pahang. Apa yang ingin saya katakan bahawa pihak UiTM menjalankan tugas dengan pantas, cekap dan berdedikasi serta bertanggungjawab. Saya ingin mengucapkan terima kasih di atas keprihatinan yang telah diberikan kepada adik saya. Hanya dengan keprihatinan dan ketelusan ini yang dapat membantu dan menjayakan kaum bumiputera.

Ahmad Tarzidi

Sarawak Bumi Kenyalang

No comments:

Post a Comment