Friday, March 18, 2011

Kecewa Dirogol Kelar Tangan

Gadis kelar tangan selepas kecewa dirogol

KUANTAN 17 Mac - Akibat kecewa selepas dirogol secara bergilir-gilir tiga rakannya yang mabuk, seorang remaja perempuan berusia 15 tahun bertindak mengelar kedua-dua belah tangan di rumahnya di Kota Bahagia dekat Rompin baru-baru ini.

Remaja perempuan itu dipercayai dirogol tiga rakannya ketika mereka sama-sama mabuk selepas mengambil minuman keras di sebuah pondok usang di kebun kelapa sawit Kota Bahagia pada Isnin lalu.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Supritendan Mohd. Haris Daud berkata, kejadian berlaku kira-kira pukul 6.30 petang ketika empat remaja itu mengambil minuman keras dalam sebuah pondok usang di kebun tersebut.

"Selepas itu, mangsa dikatakan tidak sedarkan diri. Sebaik sahaja sedar, dia mendapati dirinya telah dirogol oleh rakan-rakannya.

"Kecewa dengan kejadian itu, mangsa bertindak mengelar kedua-dua belah tangannya dengan menggunakan pisau. Bagaimanapun, tindakan mangsa disedari oleh bapa saudaranya lalu bertindak membuat laporan polis," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Menurut Mohd. Haris, sepasukan anggota unit Forensik yang menerima laporan mengenai kejadian itu menjalankan pemeriksaan di tempat kejadian dan menemui beberapa puntung rokok dan kesan air mani di pondok tersebut.

Katanya, polis kemudian menahan tiga suspek berusia 17 tahun bagi membantu siasatan dan mereka kini ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Rompin untuk disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Dalam pada itu, Mohd. Haris berkata, polis menahan dua lelaki yang dipercayai merogol rakan wanita mereka berusia 16 tahun pada Februari lalu di kawasan Pantai Air Leleh dekat Pekan, baru-baru ini.

Menurutnya, kedua-dua suspek yang berusia 18 tahun kini ditahan mengikut seksyen yang sama di IPD Pekan bagi membantu siasatan.

"Dipercayai remaja perempuan itu melakukan hubungan seks bersama dua rakan lelakinya atas dasar suka sama suka," katanya.

Pada Februari lalu, remaja perempuan tersebut didapati mengandung 13 minggu selepas melakukan pemeriksaan doktor.

No comments:

Post a Comment